تانياتانيا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

تانیا و امیرعلی گلهای قشنگ و فرشته های آسمونی ما

روزت مبارك گل قشنگم (به مناسبت روز زن)

1392/3/7 19:24
نویسنده : ازی و یوسف
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم سلام

تولد بزرگ بانو جهان رو بهت تبريك ميگم دخترم.اميدوارم كه در زندگيت حضرت فاطمه(س) را الگوي خودت قرار بدي و هميشه از او ياري بجويي و همچنين ايشون هم هميشه هواي تو رو داشته باشند.

عزيزم

يه روز تو هم مامان ميشي.اون روز قشنگترين روز زندگيت ميشه.

از اينكه خدا اين روز قشنگ رو به من داد و تو رو بهم هديه داد تا اخر عمر شكرگزار او هستم.

خب بريم سراغ اتفاقات روز زن:

شب كه بابايي اومد خونه ديديم كه 2تا دسته گل زيبا خريده يكي براي دخمل قشنگش و يكي هم براي من.

2تا هديه كوچولو همراه گلها بود براي تو يه عروسك و برا من هم يه كارت تبريك.

البته هديهاي اصلي رو بعدش داد.اينها رو در لحظه ورود در دستش داشت.

تو خييييلي ذوق كرده بودي و يكسره گلت رو نشون ميدادي و ميگقتي "بابا برام قل خريده"

خيلي خوشحال بودي و بالا و پايين ميپريدي.

هديه اصلي كه بابا بهت داد يه استخر بادي بود كه بتوني اسباب بازيهاتو و توپها رو بريزي داخلش و حسابي خونه رو نامنظم كني و برا ماماني كار اضافه توليد كني( توليد ملي تانيا خانوم!!!!).

ماماني هم براي دختر شيرين زبونش يه صندلي بادي خشكل هديه داد.

عكسها:

قل(گل) هديه بابا  

 

  عروسك روميزي

  

 صندلي خوشكلت

 

  اين هم استخر بازيت

 

 بقيه عكسها در ادامه مطلب

ادامه عكسها

گل تانيا و مامان با هم

 

 

تانيا و صندلي هديه اش

 

تانيا كجاست؟؟؟؟؟؟؟

بققول خودش كه هروقت ميگيم تانيا كجاست ميگه " تو باغچه!!!!"

به اميد ديدار مجدد

خدانگهدارت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهشید
7 خرداد 92 18:59
دوست عزیزم، امیدوارم همیشه شاد باشید، تانیا خانم رو از طرف من ببوسید. از خواندن مطالب و دیدن عکس های تانیا جون لذت بردم.
بهار
7 خرداد 92 20:17
چقدر کادو گرفتی آز جون . خدا شانس بده اون کارته منو کشته . امیدوارم همیشه درکنار دخترگلت و همسرت شاد باشی عزیزم
جیگر طلا
8 خرداد 92 8:18
مبارکتون باشه کادوهای گشنگتون انشاالله همیشه کنار هم خوش باشید
حسین
2 مرداد 92 19:35
تو رو به خدا به وبلاگ منم بیا و عضو شو محدودیت سنی نداره من تو مسابقه شرکت کردم میخوام برنده شم باشه؟؟؟ البته شاید خودتم مثل من برنده شدی منتظرتم من همش 10 سالمه